COMMUNICEREN MET 3CX

WAT BIEDT EEN 3CX TELEFOONCENTRALE?

  • Microsoft 365 integratie

    Single Sign-on, agenda synchronisatie en automatisch gebruikers aanmaken.

  • CRM integratie

    Salesforce, Zoho, Freshdesk (standaard) of laat door ons een op maat gemaakte koppeling maken.

  • Uitgebreide wachtrijen (Call Queues)

    Zet uw klanten automatisch in de wacht, met wachtteksten en muziek.

  • Gespreksopname

    Standaard gespreksopname van 30 dagen, of neem on demand gesprekken op.

  • Rapportages

    Verstuur automatisch per periode verschillende gespreksrapportages.

  • Hotel functies (compatibel met b.v. Fidelio)

    Check in- en out, Wake-up calls, Kamer status instellen via het toestel? Het kan allemaal.

communicatie apps

Communiceer zoals u dat wilt!

VAST NUMMER OP MOBIEL MET VOIP-APPS VOOR IOS EN ANDROID

Dankzij de vrijheid van VoIP en de flexibiliteit van een smartphone ben je voor mobiele communicatie niet langer afhankelijk van je provider. Met zakelijke VoIP-apps voor iOS en Android kan je jouw kantoorextensie letterlijk overal mee naartoe nemen; je gebruikt een vast nummer op jouw mobiel. Ook kan je doorverbinden naar collega’s zonder dat je klanten hoeft te vragen een ander nummer te bellen.

Kan jij je al inbeelden hoeveel je op de kosten kan besparen voor het gebruik van mobiele telefoons binnen je bedrijf?

3CX biedt gratis native zakelijke VoIP-apps voor iOS en Android. Verhoog je productiviteit en mis geen enkele oproep meer!

BELLEN, VERGADEREN EN CHATTEN VIA UW DESKTOP OF BROWSER

Met de webcliënt kunt u eenvoudig gesprekken beheren via uw webbrowser.  Of u nu op kantoor, thuis of onderweg bent, met de 3CX webcliënt verlaagt u de kosten en voorkomt u beheerderszorgen.

Geen extra hardware kosten voor handsets en alle communicatiefuncties inbegrepen. Van eenvoudig gespreksbeheer tot callcenterfuncties en webchat; de webphone is de ideale oplossing voor uw zakelijke communicatie.

WEBPHONE EN CHROME-EXTENSIE

Met de 3CX WebClient-extensie voor Chrome en Edge kunt u bellen via een kleine pop-out client in plaats van de volledige web-app op een browsertabblad. Bovendien werkt de extensie als een webphone met click-to-call-functionaliteit, zodat u nummers op webpagina’s of in uw CRM meteen kunt bellen.

  • Meer ruimte op het scherm, zodat gebruikers efficiënter kunnen werken
  • Bekijk de status van collega’s en start gesprekken
  • Click-to-call-functionaliteit op webpagina’s en in CRM’s
  • Koppeling van beller-ID’s bij inkomende gesprekken en registratie van gesprekshistorie

BEHEER UW GESPREKKEN VIA HET 3CX-SWITCHBOARD

De 3CX-apps voor desktop en webphone zijn voorzien van een switchboard; een krachtige tool die u naar eigen wens kunt inrichten en waarmee u realtime gesprekken kunt bekijken en beheren. En met vijf verschillende weergaven is er altijd een scherm dat bij u past.

  • Snel gesprekken doorverbinden via “drag and drop”
  • Ideaal voor callcenters, met CRM-integratie, Wallboard en meer
  • Bekijk de status van collega’s in een oogopslag
  • Receptionistenweergave voor eenvoudig beheer van inkomende gesprekken

EENVOUDIGE VIDEOCONFERENTIES. ZONDER DOWNLOADS OF APPS

3CX laat u gebruikmaken van hoogwaardige video- en spraakcommunicatie via een webbrowser. Gebruikers kunnen direct deelnemen aan uw videoconferentie zonder extra software of apps te hoeven downloaden. Dat is prettiger voor u, uw partners, klanten en medewerkers.

  • Geen app nodig
  • Snel vergaderen met één klik
  • Zonder extra downloads of aanmelding
  • Plan eenvoudig webvergaderingen in
ONLINE VERGADERINGEN, PRESENTATIES OF HULP OP AFSTAND

Met de videoconferenties van 3CX beschikt u over alle functies voor een één-op-éénvergadering, een verkooppresentatie, een brainstormsessie met het team, een webinar of zelfs een online klaslokaal. U kunt eenvoudig online vergaderruimtes configureren met alle benodigde hulpmiddelen voor elke denkbare situatie. En uw medewerkers kunnen zelfs deelnemen via hun mobiele telefoon.

  • Verslagen worden na elke vergadering automatisch naar de organisator gestuurd
  • Bediening op afstand en scherm delen voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
  • Upload PDF’s en deel documenten
  • Eenvoudig te gebruiken polling tool voor feedback
WAAROM KIEZEN VOOR ONS

6 REDENEN OM VOOR MISTER VOIP TE KIEZEN

  • conversations-4872_af60b258-251e-41af-b238-dfb706d7b3d4

    Snelle response

    Wij streven ernaar u dezelfde dag te helpen of van een antwoord te voorzien.

  • diploma-2983_a6bb0b64-dbc1-431e-ac00-a83597982a0

    Ervaring

    Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van telecom en internet kunnen wij u altijd van het beste advies voorzien.

  • messaging-app-4876_473fc710-9ecc-4785-9e78-8c9f00ae9498

    Jip en Janneke taal

    Geen moeilijke woorden of technische termen, wij spreken begrijpelijk taal zodat u ook weet wát u krijgt en wat het kan.

  • flag-2979_1fd1d414-4b4f-4887-a94a-493ba8e0b0c7

    Zakelijk onderlegd

    We ontwerpen, evalueren en rechtvaardigen technologische oplossingen vanuit een grondig begrip van de zakelijke voordelen voor uw bedrijf.

  • source-code-1900_d2c3a8cb-9d49-47a9-aa2d-152f24e446d6

    One Stop Shop

    Wij leveren alles voor een goede internet en telecomoplossing. Zo weet u ook dat wanneer het opgeleverd is, het ook functioneert zoals het zou moeten.

  • happy-emoji-2947_45d5bb03-c67d-4e73-a316-a5e7f4a9f2f7

    100% tevredenheidsgarantie

    Wij willen dat u volledig tevreden bent met onze diensten. We zullen er alles aan doen om u gelukkig te maken. Geen gedoe, geen problemen.

Stop met tijd en geld verspillen. Lees meer over ons

3CX v18 Cloud centrale

4 spraakkanalen
€ 37,50 /maand
PRO licentie en onbeperkte gebruikers
  • Deze telefooncentrale is inclusief:
  • 24/7 monitoring
  • Rapportage
  • Hunt groepen
  • Keuzemenu's

3CX v18 Cloud centrale

8 spraakkanalen
€ 75 /maand
PRO licentie en onbeperkte gebruikers
  • Deze telefooncentrale is inclusief:
  • Software updates
  • Bellen via APP
  • Wachtrijen
  • CRM integraties

3CX v18 Cloud centrale

16 spraakkanalen
€ 109 /maand
PRO licentie en onbeperkte gebruikers
  • Deze telefooncentrale is inclusief:
  • Reportages
  • Bellen via webbrowser
  • Hunt groepen
  • 24/7 support